“El meu refugi / My refuge” (Marc Pruna i Solà)

Nueva imagen

Original Català

No vull descobrir-me.
M’amago en pinzellades de colors.
Avui és el meu refugi.

Llenço la mirada al cel
(sembla que ve tempesta),
agafaré l’aigua per diluir-me.

Esperaré al Sol,
m’ha d’assecar tot
l’acrílic que tinc en mi.

El temps fuig,
com vaig fugir de mi mateixa;
i m’endureixo.

Mentrestant, escolliré una tela,
triaré les mides
i pintaré nous colors.

Traducció a l’anglès – English Translation

I don’t want to reveal myself.
I hide behind brushstrokes of colour.
Today is my refuge.

I cast a glance to the sky,
(it seems a storm is approaching),
I will take hold of water to dilute myself.

I will wait for the Sun
to dry up all
the acrylic I have inside.

Time runs away
as I ran away from myself;
and I get harder.

Meanwhile, I will choose a canvas,
will select the size,
and will paint new colours.

Etiquetes: , ,

Una resposta to ““El meu refugi / My refuge” (Marc Pruna i Solà)”

  1. franc1963f Says:

    Les pinzellades són fruit de la inspiració que ronda al pintor, si aquesta té alguna cosa a dir, el missatge restarà per sempre atrapat en el llenç esperant a qualsevol que sàpiga llegir una mica…
    Felicitats, Marc!.

Deixa un comentari

