“Du liebst mich nicht / Tu no m’estimes” op. 59 (Vier Lieder) no. 1, D. 756b (Franz Schubert)

narcis ice follies2

Text de: August von Platen-Hallermünde

Original Alemany

Mein Herz ist zerrissen, du liebst mich nicht!
Du ließest mich’s wissen, du liebst mich nicht!
Wiewohl ich dir flehend und werbend erschien,
Und liebebeflissen, du liebst mich nicht!
Du hast es gesprochen, mit Worten gesagt,
Mit allzugewissen, du liebst mich nicht!
So soll ich die Sterne, so soll ich den Mond,
Die Sonne vermissen? Du liebst mich nicht!
Was blüht mir die Rose, was blüht der Jasmin,
Was blüh’n die Narzissen? Du liebst mich nicht!

Traducció al Català

El meu cor s’ha trencat, tu no m’estimes!
Em vas fer saber que no m’estimaves!
Tot i que comparegué davant teu suplicant, cortejant
i vessant d’amor, tu no m’estimes!
Tu has parlat, ho has dit amb mots,
amb tota certesa, que no m’estimes!
Cal que deixi de banda les estrelles, la lluna i el sol?
Tu no m’estimes!
Què m’importa si floreix la rosa i el gessamí
o que floreixin els narcisos? Tu no m’estimes!

Per escoltar la cançó aneu a l’enllaç:

https://www.youtube.com/watch?v=mnSN2XgZ7tw

Anuncis

Etiquetes:

Deixa un comentari

