“Widmung / Dedicatòria” op. 4 (Sechs Lieder / Sis cançons) no. 2 (Max Reger)

tristanandiseult922io1

Text de: Friedrich Rückert

Original Alemany

Mir ist, nun ich dich habe,
Als müßt’ ich sterben.
Was könnt’ ich, das mich labe,
Noch sonst erwerben?

Mir ist, nun ich dich habe,
Ich sei gestorben.
Mir ist zum stillen Grabe
Dein Herz erworben.

Traducció al Català

Em fa l’efecte, ara que et tinc,
com si m’hagués de morir.
Què podria, que em delectés,
a més a més aconseguir?

Em fa l’efecte, ara que et tinc,
que estic mort.
El teu cor conquerit,
és per a mi, com una tomba silenciosa.

Etiquetes:

Deixa un comentari

