Zigeunerlieder / Cançons de gitanos op. 103 (Johannes Brahms): No. 7 “Kommt dir manchmal in den Sinn / Et ve mai al pensament”

Gitanos-pandereta

Text de: Hugo Conrat

Original Alemany

Kommt dir manchmal in den Sinn, mein süßes Lieb,
Was du einst mit heil’gem Eide mir gelobt?
Täusch mich nicht, verlaß mich nicht,
Du weißt nicht, wie lieb ich dich hab,
Lieb du mich, wie ich dich,
Dann strömt Gottes Huld auf dich herab!

Traducció al Català

Et ve mai al pensament, dolça estimada meva,
el que un dia, amb sagrat jurament, em prometeres?
No m’enganyis, no em deixis,
no saps pas el molt que jo t’estimo,
estima’m com jo a tu,
aleshores la gràcia divina davallarà damunt teu!

 

Per escoltar la cançó aneu a l’enllaç:

https://www.youtube.com/watch?v=qKhOUishiPo

Etiquetes:

Deixa un comentari

