Zigeunerlieder / Cançons de gitanos op. 103 (Johannes Brahms): No. 4 “Lieber Gott, du weisst… / Bon Déu, tu saps…”

Gitanos

Text de: Hugo Conrat

Original Alemany

Lieber Gott, du weißt, wie oft bereut ich hab,
Daß ich meinem Liebsten einst ein Küßchen gab.
Herz gebot, daß ich ihn küssen muß,
Denk, solang ich leb, an diesen ersten Kuß.

Lieber Gott, du weißt, wie oft in stiller Nacht
Ich in Lust und Leid an meinen Schatz gedacht.
Lieb ist süß, wenn bitter auch die Reu,
Armes Herze bleibt ihm ewig, ewig treu.

Traducció al Català

Bon Déu, tu saps quan sovint em penedeixo
d’haver, una vegada, besat el meu estimat.
El cor em dictà que jo l’havia de besar,
i, tant temps com visqui, només pensaré en aquest primer bes.

Bon Déu, tu saps quant sovint, en la nit silenciosa,
penso en el meu tresor, amb delit i pena.
L’amor és dolç, com amarg és el penediment,
aquest pobre cor li restarà per sempre, sempre, fidel.

 

Per escoltar la cançó aneu a l’enllaç:

https://www.youtube.com/watch?v=2De44SQpDqw

Etiquetes:

Deixa un comentari

