Walzer Gesänge nach toskanischen Volksliedern / Valsos sobre cançons populars de la Toscana Op. 6 (Alexander Zemlinsky): No. 4 “Ich gehe des Nachts / Jo camino de nit”

caminant de nit

Text de: Ferdinand Gregorovius

Original Alemany

Ich gehe des Nachts, wie der Mond tut gehn,
Ich suche, wo den Geliebten sie haben:
Da hab ich den Tod, den finstern, gesehn.
Er sprach: such nicht, ich hab ihn begraben.

Traducció al Català

Jo camino de nit, com ho fa la lluna,
cerco on han portat el meu estimat:
llavors he vist la mort, l’obscura.
M’ha dit: no cerquis més, jo l’he enterrat.

 

Per escoltar la cançó aneu a l’enllaç:

https://www.youtube.com/watch?v=XceR778Epl0

Anuncis

Etiquetes:

Deixa un comentari

