Dichterliebe / Amors de poeta op. 48 (Robert Schumann): 14. “Allnächtlich im Traume seh’ ich dich / Totes les nits et veig en somnis”

 

Text de: Heinrich Heine

 

Original Alemany

 

Allnächtlich im Traume seh’ ich dich
Und sehe dich freundlich grüßen,
Und laut aufweinend stürz’ ich mich
Zu deinen süßen Füßen.

 

Du siehst mich an wehmütiglich
Und schüttelst das blonde Köpfchen;
Aus deinen Augen schleichen sich
Die Perlentränentröpfchen.

 

Du sagst mir heimlich ein leises Wort
Und gibst mir den Strauß von Zypressen.
Ich wache auf, und der Strauß ist fort,
Und das Wort hab’ ich vergessen.

 

Traducció al Català

 

Totes les nits et veig en somnis
i et veig saludar-me amistosament,
i plorant fort em llanço
als teus bonics peus.

 

Tu em mires malenconiosa
i bellugues el teu petit cap ros;
dels teus ulls s’escapen
llàgrimes com perles.

 

D’amagat, em dius baixet una paraula
i em dónes un ram de xiprer.
Em desperto i el ram ja no hi és
i he oblidat la paraula.

 

Per escoltar la cançó aneu a l’enllaç:

https://www.youtube.com/watch?v=cPjNbiFi8-8

 

Etiquetes: ,

Deixa un comentari

