Dichterliebe / Amors de poeta op. 48 (Robert Schumann): 13. “Ich hab’ im Traum geweinet / He plorat en somnis”

 

Text de: Heinrich Heine

 

Original Alemany

 

Ich hab’ im Traum geweinet,
Mir träumte, du lägest im Grab.
Ich wachte auf, und die Träne
Floß noch von der Wange herab.

 

Ich hab’ im Traum geweinet,
Mir träumt’, du verließest mich.
Ich wachte auf, und ich weinte
Noch lange bitterlich.

 

Ich hab’ im Traum geweinet,
Mir träumte, du wär’st mir noch gut.
Ich wachte auf, und noch immer
Strömt meine Tränenflut.

 

Traducció al Català

 

He plorat en somnis,
somiava que jeies a la tomba.
Em vaig despertar i les llàgrimes
davallaven encara per les meves galtes.

 

He plorat en somnis,
somiava que em deixaves.
Em vaig despertar i vaig plorar
encara una llarga estona.

 

He plorat en somnis,
somiava que encara eres bona amb mi.
Em vaig despertar i encara
em brotava un mar de llàgrimes.

 

Per escoltar la cançó aneu a l’enllaç:

https://www.youtube.com/watch?v=gIzzJ5FBKXU

 

Etiquetes: ,

Deixa un comentari

