Die Winterreise / El viatge d’hivern (Franz Schubert): 22. Mut / Coratge

 

Text de: Wilhelm Müller

 

Original Alemany

 

Fliegt der Schnee mir ins Gesicht,
Schüttl’ ich ihn herunter.
Wenn mein Herz im Busen spricht,
Sing’ ich hell und munter.

 

Höre nicht, was es mir sagt,
Habe keine Ohren;
Fühle nicht, was es mir klagt,
Klagen ist für Toren.

 

Lustig in die Welt hinein
Gegen Wind und Wetter!
Will kein Gott auf Erden sein,
Sind wir selber Götter!

 

Traducció al Català

 

Quan la neu em cau a la cara,
l’espolso i cau a terra.
Quan el cor parla al meu pit,
canto animat i joiós.

 

No escolto el que em diu,
no tinc orelles;
no sento de què es lamenta,
de necis és queixar-se.

 

Content, m’endinso en el món
contra vent i marea!
Si no hi Déu a la terra,
nosaltres mateixos som déus.

 

Per escoltar la cançó aneu a l’enllaç:

https://www.youtube.com/watch?v=FuTsLJSMCsU

 

Etiquetes: ,

Deixa un comentari

